poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Aktualizacja włosów sierpień, wróciłam ;)

Troszkę mnie nie było tutaj :) 
To nie znaczy, że przestałam dbać o włoski. 
Blogi włosomaniaczek również podczytywałam :)
Przez ostatnie miesiące stosowałam  produkty, które jeszcze mam w nadmiarze :D z początków "włosomaniactwa". 
Oj szalałam wtedy, szalałam, mam jeszcze mnóstwo masek, odżywek, wcierek, olejków :)
W moim wypadku to było maniactwo, już taka jestem, jak w coś się wciągnę to troszkę za bardzo. 
Choć jeśli chodzi o stan włosów to to maje szaleństwo dało im wiele dobrego.Teraz znalazłam w tym umiar.


Obecnie stosuje:

Szampon - BingoSpa  jajeczny, wg. mnie super pachni
Maski - głównie home made, podstawa maski kallos + gliceryna, nafta, żółtko, olejki (to zależy na co mam w danej chwili ochotę)
Wcierki - Isana woda brzozowa
Zabezpieczenie końcówek - serum Marion lub olejek Bielandy arganowy


Na noc wiąże włosy, a od marca podcięłam końcówki o ok. 2 cm 


Moje włosy dziś:
Bez flesza z rana, po myciu
I  teraz z fleszem, po warkoczu (bo rano mi się aparat rozładował)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz