poniedziałek, 8 września 2014

Niedziela dla włosów i Zmywam kolor...

Dzisiejszy wygląd włosów to efekt wczorajszych zabiegów na włosach, czyli niedzieli dla włosów u Anwen
Ostatnio stawiam na nawilżenie, wydaje mi się, że "udało" mi się niestety trochę przeproteinować włosy. 
Dlatego wczoraj po nocy spędzonej z oliwą z 
oliwek na włosach, umyłam je szamponem (niestety przeciwłupieżowym 
H&S - mam nadzieję, że nie nabawię się
 łupieżu co mi się już kiedyś przytrafiło gdy używałam tego "cudu", 
ale walczę z kolorem więc ryzykuje)
Następnie nałożyłam na włosy maskę aloesową Natur Vital na 30 minut, 
po wyschnięciu spryskałam włosy Gliss Kur-em w sprayu 
i rozczesałam włosy 
(rozczesuje włosy dopiero po ich wysuszeniu co dla mnie jest naprawdę bardzo trudne 
ponieważ nigdy wcześniej tego nie robiłam) i na koniec na końcówki Jedwabiem w płynie z Green Pharmacy.
Efekt:
______________________________________________________

Nie mam słów aby opisać jak bardzo nie znoszę koloru moich włosów. Głównym "winowajcą" jest henna :(
Każdy włos ma inny kolor. Ta część na której mam hennę nie chce się trwale zafarbować , co gdy o tym pomyśle wydaje mi się śmieszne 
(nic mi już chyba nie zostaje jak tylko się śmiać z tego). 
Znalazłam informacje w necie, że można wypłukać hennę z włosów za pomocą coli, mam za sobą już dwa "zabiegi" z użyciem coli i efekty już są widoczny, oby tak dalej (włosy nie odczuwają jak na razie żadnych skutków ubocznych). Górna część niestety też jest zafarbowana tu jednak jest farba drogeryjna i z nią też walczę dla odmiany szamponem przeciwłupieżowym H&S i tu również kolor też się wypłukuje. C
Moim obecnym celem jest nie musieć już wcale farbować - może uda mi się zapuścić naturalne włosy. Było by fajnie :P

Moje włosy 25 sierpnia


Włosy dziś

W niektórym miejscach henny jest więcej mam nadzieje, że z czasem się ona wypłucze.
______________________________________________________

P.S. podcięłam dziś końcówki o jakiś 1 cm maszynką do włosów (podcinam tylko dół, chce zejść z cieniowania), jestem zachwycona tym sposobem, słyszałam o nim same dobre słowa, zobaczymy czy moje końcówki też będą "zadowolone".



11 komentarzy:

  1. Ślicznie błyszczą twoje włoski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale sądzę że to bardziej efekt flesza niż blask włosów :)

      Usuń
  2. błyszczące, ujarzmione, tez chcęęę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też walczę z cieniowaniem ;-). Bardzo ładnie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w tak krótkim czasie udało Ci się tyle zejść z koloru? nieźle! jestem pozytywnie zaskoczona, myślałam, że z rudości ciężko to zrobić.
    ja wcześniej farbowałam włosy na blond i teraz, kiedy chcę wrócić do naturalnych chłodnych brązów, to często się wypłukują albo ten blond wyłazi z dołu... ale nie chcę znów zniszczyć włosów, więc cierpliwie to znoszę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ta "rudość" była nakładana na włosy na których jest henna i dlatego nie chwyta kolor na nich wcale, zwykła farba wypłukuję się po paru myciach, więc nie mam wyjścia muszę zapuszczę naturalni :)
    Musiałabyś zrobić pigmentacje, albo tak jak ja spróbować z henną, ale to duże ryzyko no i możliwe że tak ja ja nie będziesz ich mogła później zafarbować żadną zwykła drogeryjną farbą :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, niezłe zejście z koloru :) Ja słyszałam o tym podcinaniu maszynką, ale nikt mi nie chce podciąć ;/ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w bardzo podobnej sytuacji. Od roku próbuję 'sprać' rudą hennę ze swoich blond włosów. Niestety po 3 kąpielach rozjaśniających i roku zakrywania rudości gołębim popielem ciepłe tony wychodzą przy każdej okazji... a włosów coraz mniej.... Aktualnie testuję gencjanę. Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też używałam gencjany :) u mnie tak naprawdę rudość jest tylko parę cm od głowy, cała reszta to pozostałość po hennie Khadi orzechowy brąz, który u mnie jest chłodnym kolorem. Niestety masz racje rudości najtrudniej się pozbyć :/

      Usuń
  8. Jest znaczna poprawa w stanie Twoich włosów.:) Podobają mi się Twoje włosy.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie błyszczą :) kolor naprawde jest w porzadku, nie przejmuj sie nim :)

    OdpowiedzUsuń