piątek, 14 lutego 2014

Aktualizacja włosów styczeń i podsumowanie pielęgnacji

Wiem, że trochę późno, ale jakoś zawsze nie miała czasu by się do tego zabrać :p
Włoski moje wyglądały parę dni temu tak :)
Natomiast dziś prezentują się tak, widziałam, że szampon koloryzujący Marion do 4-8 myć się zmyję, ale że po pierwszym myciu prawie nie zostanie po nim śladu :(
Dziś włoski wyglądają tak:

Nadszedł czas na porównanie, te dwa zdjęcia dzieli dokładnie miesiąc i 7 dni:

Jak widać włosy sporo urosły :)
W dużej mierze jest to na pewno zasługa picia drożdży, piłam je troszkę ponad miesiąc teraz robię przerwę i za jakiś czas znów będę pić miesiąc :)
Ostatnio końcówki podcinałam na początku grudnia, wiem, że już powoli przydałoby się je znów troszkę podciąć, ale chce poczekać do marca :) 

W styczniu używałam:

Mycie
szampon Babydream
płyn Facelle
szampon Timotei moc i blask
szampon Biovax do włosów farbowanych

Maski
Kallos crema al latte - faworyt :) recenzja 
Kallos keratin

Fluid

Supreme Selection Restore- Syoss 3 in 1 intense treatment fluid - bardzo lubię


Odżywki
DEBE bio Vital
Joanna z miodem i cytryną
Gliss Kur Ultimate Oil Elixir


Oleje

Babydream fur mama
Oliwa z oliwek
Bielanda alejek arganowy

Dodatkowo
maski domowe z miodem, żółtkiem, naftą, cytryną

Płukanki
z octem jabłkowym

2 komentarze: