wtorek, 25 lutego 2014

BIOVAX Intensywnie Regenerująca Maseczka ARGAN MAKADAMIA KOKOS

BIOVAX Intensywnie Regenerująca Maseczka

 ARGAN MAKADAMIA KOKOS 250ml

Biovax® Naturalne Oleje Argan

 Makadamia Kokos to swoista

 BioOdnowa dla Twoich włosów

, dzięki którym przejdą one

 efektowną przemianę. Kompozycja

 starannie dobranych szlachetnych

 olejów zapewnia kompleksową

 rewitalizację i odmłodzenie

 włosów na całej ich długości.

Kuracja uwalnia naturalne piękno 

i energię Twoich włosów

, przywracając im zmysłowy 

wygląd oraz utrzymując je

 w doskonałej formie. 

Bogata maseczka o aksamitnej

 konsystencji kryje w sobie całe

 dobrodziejstwo drogocennych

 olejów, które przeniknie do włosa

 w trakcie zabiegu.

Biovax® to gwarancja ZDROWYCH

 WŁOSÓW! 

Receptura maseczki Biovax® zawiera

 w swoim składzie 3 Naturalne

 Oleje



 obfitujące w cenne substancje

 odżywcze gruntownie 

rewitalizujące zarówno włosy, jak

 i skórę głowy bez efektu

 obciążenia:

Olej Arganowy (Maroko), dzięki

 wyjątkowo wysokiej zawartości

 witaminy E (min. 550mg/l), chroni

 włosy przed destrukcyjnym 

działaniem wolnych rodników oraz

 promieniowaniem UV. Hamuje

 procesy

 starzenia. Dodaje włosom blasku,

 sprężystości, pięknie je

 wygładza. Olej arganowy 

w maseczce Biovax® jest produktem

 w 100% organicznym, tłoczonym na

 zimno, niemodyfikowanym 

chemiczne. Posiada certyfikat

 Ecocert.

Olej Makadamia (Hawaje) stanowi

 bogate źródło rzadko

 występującego w przyrodzie kwasu

 palmitooleinowego C16:1

, harmonijnie funkcjonującego 

z naturalnymi lipidami skóry.

 Doskonale odżywia skórę głowy

, warunkując prawidłowy wzrost

 zdrowych włosów.

Olej Kokosowy (Indie) wnika do

 głębokich warstw włókna włosa,

 gdzie aktywnie hamuje utratę jego

składników budulcowych. Wzmacnia

 strukturę włosów, zapobiegając

 ich łamliwości. Zapewnia silny 

i długotrwały efekt nawilżenia.


Efekt na włosach:

  • Włosy pełne blasku, życia 

  • i energii

  • Równomierne nawilżenie, 

  • wygładzona powierzchnia włosów
  • Promienne, lśniące zdrowym 

  • blaskiem włosy

  • Niezwykła elastyczność 

  • i sprężystość

  • Zabezpieczona przed

  •  promieniowaniem UV struktura

  •  włókien
Składniki: Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Betaine, Acetylated Lanolin, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Salicylate.




I cóż mam zrobić :D

Chyba kupię najpierw jeden a

 później drugi, a i jeszcze jeden

 przede mną, oby tamten był 

gorszy.


Odczucia po tym podobne, tyle, że

 na + dla tego


- blask


- gładkość

- i to że mogłam umyć włosy po

 trzech dniach i nadal były 

świeże co przy moich włosach było

 nie możliwe


i chyba tyle





Ocena 6/6 :D


 No i tak jak myślałam ten Biovax też służy moim włosom :)
a o to dowód:

                                                        

Chyba kupię ten

6 komentarzy:

  1. Pięknie Twoje włoski po nim lśnią :-) Mnie akurat ten z olejami najmniej służył, ale to pewnie przez ten kokos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wypróbowałam dwa i z obu jestem zadowolona po tym dla włosów suchych i zniszczonych myślałam że nie znajdę lepszego, ale ten z olejkami zaskoczył mnie jeszcze bardziej

      Usuń
  2. Kochana jeszcze jedno, jeśli to nie problem to zmień w ustawieniach weryfikację komentarzy, za każdym razem trzeba wpisywać kod wygenerowany i udowadniać, że się nie jest automatem hehe :) To trochę denerwujące ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się dzięki za info nie widziałam o tym ;)
      Mam nadzieję że naprawiłam

      Usuń
  3. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziła ta maska, jak na razie mam próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo zadowolona z tej maski :)

    OdpowiedzUsuń